Informacje dla kupującego

Informacje dla kupującego


SPRZEDAWCA
     PADO, Parkosz 94, 39-220 Pilzno

KONTAKT ZE SPRZEDAWCĄ

  1. Adres: ul. Parkosz 94, 39-220 Pilzno
  2. Adres e-mail: biuro@hulajnogawyczynowa.pl   
  3. Telefon: 791393364

 

Prawo odstąpienia od umowy
Każdy produkt może zostać zwrócony w przeciągu 14 dni od dnia dostawy. Jeśli zmieniłeś/aś zdanie co do złożonego zamówienia i chcesz zwrotu całej kwoty zamówienia, musisz zwrócić produkt w tym samym stanie i ilości w jakim je otrzymałeś/aś.
Oznacza to, że możesz je przymierzyć i sprawdzić tak jak miałoby to miejsce w sklepie stacjonarnym, bez regularnego użytkowania produktu. Jeśli zdecydujesz się na zwrot produktu musisz nas o tym poinformować e-mailowo: biuro.hulajnogawyczynowa.pl


Warunki reklamacji
Sprzedawca jest obowiązany do dostarczenia towaru bez wad – chyba że sprzedawca poinformował konsumenta o wadach towaru przed zawarciem umowy sprzedaży. W przypadku wystąpienia wady towaru kupujący ma możliwość reklamowania wadliwego towaru.

 

Zwrot
Zgodnie z prawami konsumenta, masz prawo na zwrot zamówionych produktów bez podawania przyczyny w ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki. Koszt przesyłki zwrotnej musisz ponieść na własną rękę. Od momentu otrzymania przesyłki, odpowiedzialność za stan produktów spoczywa na Tobie.

 

Zwrot kwoty zamówienia
Jeśli nie jesteś zadowolony/a z zamówionego produktu i chcesz uzyskać całkowity zwrot wartości zamówienia, zwrócone produkty nie mogą posiadać śladów użytkowania. W momencie otrzymania przesyłki zwrotnej ocenimy stan produktu i zwrócimy Ci kwotę, którą przelałeś/aś na nasze konto. 

Ty odpowiadasz za możliwe zniszczenie lub pomniejszenie wartości produktu, jesli produkt został użyty w sposób inny niż zbadanie, ocenienie. Jeśli produkt został sprawdzony bardziej niż opisano to powyżej, uznajemy produkt za używany. Oznacza to, że w przypadku zwrotu produktu, możemy obniżyć jego wartość i zwrócić tylko cześć poniesionych kosztów. 

 

Reklamacje i gwarancja
Masz 24 miesiące na reklamacje każdego produktu. Prawo do reklamacji oznacza, że klient ma prawo reklamować usterkę produktu. Reklamacja nie obejmuje uszkodzenia produktu, które wynika z nieodpowiedniego użytkowania lub innego zachowania, które wpłynęło na usterkę. Akceptacja reklamacji oznacza, że twój produkt zostanie naprawiony lub otrzymasz zwrot pieniędzy. Sposób rozwiązania reklamacji zależy od indywidualnej oceny. 
Koszty dostawy produktu na reklamację pokrywa kupujący, koszty odsyłki produktu do klienta pokrywa sprzedawca. 

Aby rozważyć reklamację musimy oszacować stan zakupionego produkt, możemy tego dokonać na dwa poniżej przedstawione sposoby:

1) W większości przypadków reklamacje możemy rozważyć bez potrzeby odsyłania do nas produktu. Otrzymasz szybszą odpowiedź wysyłając nam opis oraz zdjęcia uszkodzenia.

2)Możesz również odesłać uszkodzony produkt do nas wraz z opisem oraz przyczyną uszkodzenia.

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl