Zwroty i reklamacje
Odstąpienie od umowy
Jeśli jesteś konsumentem - co do zasady przysługuje Ci prawo do odstąpienia od zawartej na odległość umowy.
Od umowy możesz odstąpić, składając nam oświadczenie o odstąpieniu od umowy np. poprzez wiadomość e-mail przesłaną na adres: biuro@hulajnogawyczynowa.pl
Zwracaną rzecz zwróć do nas niezwłocznie na adres: Parkosz 94, 39-220 Pilzno
Od umowy możesz odstąpić w terminie 14 dni.
Bieg czternastodniowego terminu na odstąpienie od umowy rozpoczyna się:
- dla umowy, w której wydajemy rzecz, będąc zobowiązanymi do przeniesienia jej własności - od objęcia rzeczy w posiadanie przez Ciebie lub wskazaną przez Ciebie osobę trzecią inną niż przewoźnik,
- dla treści cyfrowych - od dnia zawarcia umowy.
Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.
Dokonane przez Ciebie płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy na zasadach wskazanych w regulaminie zwrócimy Ci niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania od Ciebie oświadczenia o odstąpieniu od umowy.
Możemy wstrzymać się ze zwrotem otrzymanej od Ciebie płatności do chwili otrzymania rzeczy z powrotem lub dostarczenia przez Ciebie dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
Pamiętaj, że prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje konsumentowi m.in. w odniesieniu do umowy:
- w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb,
- w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia,
- w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu,
- w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu
- o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.
- Prawo o odstąpieniu od umowy dotyczy tylko towaru nieużywanego i fabrycznie nowego bez sladów użytkowania w oryginalnym opakowaniu, wraz z dowodem zakupu.
Szczegółowe informacje na temat odstąpienia od umowy znajdziesz w naszym Regulaminie sprzedaży.
Reklamacje
W przypadku gdy zakupiony u nas towar okaże się wadliwy, masz prawo reklamować go w oparciu o rękojmię. Reklamację najlepiej złożyć na adres e-mail: biuro@hulajnogawyczynowa.pl lub drogą pocztową na adres Parkosz 94, 39-220 Pilzno.
Jeśli nie jesteś konsumentem, odpowiadamy wobec Ciebie tylko do wysokości złożonego przez Ciebie zamówienia, w ciągu roku od wydania towaru. Poniższe postanowienia mają zastosowanie do konsumentów.
Reklamowany towar należy wysłać na adres: Parkosz 94, 39-220 Pilzno
W związku z wadą możesz żądać:
- wymiany rzeczy na wolną od wad,
- usunięcia wady,
lub złożyć oświadczenie o:
- obniżeniu ceny,
- odstąpieniu od umowy – w przypadku wady istotnej.
Odpowiadamy względem Ciebie za wady stwierdzone przed upływem dwóch lat od dnia wydania rzeczy.
Co do zasady reklamację możesz zgłosić w ciągu roku od zauważenia wady, ale czas na złożenie reklamacji nie może się zakończyć przed upływem okresu odpowiedzialności sprzedawcy.
Rozpatrzenie Twojej reklamacji (ustosunkowanie się do niej) nastąpi w ciągu 14 dni od daty otrzymania przez nas Twojego zgłoszenia reklamacyjnego.
Pozostałe warunki Reklamacji:
- Reklamacji
- Gwarancji nie podlegają Łożyska.
- Zużycie się materiału/produktu nie podlega prawu do reklamacji.
- Marka Ethic udziela 6 miesięcznej gwarancji na podesty oraz wyłącza osie z gwarancji.
- Marka Blunt udziela 1-dno miesięcznej gwarancji na kierownice aluminiowe oraz 6-cio miesięcznej na kierownice stalowe, oraz 6-cio miesięcznej na całe hulajnogi.
- Marka Fuzion udziela 6-cio miesięcznej gwarancji na swoje hulajnogi.
- Marka Lucky udziela 6 miesięcznej gwarancji na kierownice.
- Wszystkie usterki, wady należy zgłaszać niezwłocznie po ich wykryciu i nie należy używać produktu po stwierdzeniu ich wystąpienia.
- Żywotność hulajnogi znacząco się skraca jeśli używa się jej w wilgotnych warunkach lub w miejscach gdzie jest piasek, błoto, skacze z wysokości i robi triki oraz nie dba się o jej dobry stan.
- Kupując hulajnogę w Pado masz 24 miesiące na reklamowanie produktu, jeśli pojawi się w nim defekt lub usterka. Zużycie się materiału/produktu nie podlega prawu do reklamacji. Klient jest zobowiązany do poinformowania Pado o wystąpieniu szkody najszybciej jak się da po jej wystąpieniu. Jeśli otrzymasz produkt, który od początku posiada wadę, skontaktuj się ze Pado i nie używaj produktu. Reklamowanie produktu oznacza, że w Twojej ocenie produkt posiada wadę, która jest nie do zaakceptowania i oczekujesz jej naprawy. Prawo do reklamacji zostaje utracone jeśli produkt posiada ślady nieodpowiedniego użycia, nie był używany, utrzymywany i konserwowany tak jak opisuje to instrukcja oraz przeszedł jakiekolwiek modyfikacje ( przemalowanie, nacięcia, cięcia ). Hulajnoga jest złożona z różnych metalowych części, które są ze sobą połączone, skręcone, ściśnięte, zespawane lub połączone za pomocą nasmarowanych specjalnie łożysk i sterów. Oznacza to, że hulajnoga jest wrażliwym mechanizmem. Wszystkie części wymagają odpowiedniego utrzymania i konserwacji. Tak jak w zwykłym rowerze. Wszystkie śruby, nakrętki i ster muszą być dokręcone przed użyciem. Za każdym razem. W razie wątpliwości prosimy zajrzeć do instrukcji producenta. Żywotność hulajnogi znacząco się skraca jeśli używa się jej w wilgotnych warunkach, w miejscach gdzie jest piasek, błoto, skacze z wysokości i robi triki oraz nie dba się o jej dobry stan. Nasza polityka 24-miesięcy na reklamację oznacza, że nie musisz się martwić o różne, indywidualne przepisy dotyczące gwarancji i reklamacji u poszczególnych producentów. Oznacza to po prostu, że w ciągu 24 miesięcy od zakupu możesz złożyć u nas reklamację. Jeśli chcesz u nas reklamować produkt, musisz wysłać nam co najmniej 4 zdjęcia produktu, które będą potrzebne do dokumentacji. W ten sposób przyspieszymy cały proces rozpatrywania reklamacji i zadecydujemy o kolejnych krokach. Dzięki temu nie musisz odsyłać nam uszkodzonego produktu. Pamiętaj, że potrzebujemy co najmniej 4 zdjęć, o dobrej ostrości.1 x Zdjęcie dowodu zakupu(paragon, faktura), który zawsze jest w opakowaniu z hulajnogą, 1 x Zdjęcie podestu od spodu, 1 x Zdjęcie całej hulajnogi od boku, 1-3 x Zdjęcie usterki, można na nich zaznaczyć o które miejsce dokładnie chodzi. Pamiętaj, że każda hulajnoga może się kiedyś popsuć, jej żywotność w 100% zależy od jej użytkowania i odpowiedniej konserwacji.
Więcej informacji na temat reklamacji znajdziesz w naszym Regulaminie sprzedaży.
Kontakt:
791-393-364
biuro@hulajnogawyczynowa.pl