Zwroty i reklamacje

Zwroty i reklamacje


Odstąpienie od umowy


Jeśli jesteś konsumentem - co do zasady przysługuje Ci prawo do odstąpienia od zawartej na odległość umowy.

Od umowy możesz odstąpić, składając nam oświadczenie o odstąpieniu od umowy np. poprzez wiadomość e-mail przesłaną na adres: biuro@hulajnogawyczynowa.pl

Zwracaną rzecz zwróć do nas niezwłocznie na adres: Parkosz 94, 39-220 Pilzno

Od umowy możesz odstąpić w terminie 14 dni.

Bieg czternastodniowego terminu na odstąpienie od umowy rozpoczyna się:

  • dla umowy, w której wydajemy rzecz, będąc zobowiązanymi do przeniesienia jej własności - od objęcia rzeczy w posiadanie przez Ciebie lub wskazaną przez Ciebie osobę trzecią inną niż przewoźnik, 
  • dla treści cyfrowych - od dnia zawarcia umowy.

Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.

Dokonane przez Ciebie płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy na zasadach wskazanych w regulaminie zwrócimy Ci niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania od Ciebie oświadczenia o odstąpieniu od umowy.

Możemy wstrzymać się ze zwrotem otrzymanej od Ciebie płatności do chwili otrzymania rzeczy z powrotem lub dostarczenia przez Ciebie dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

Pamiętaj, że prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje konsumentowi m.in. w odniesieniu do umowy:

  • w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb,
  • w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia,
  • w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu,  
  • w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu
  • o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.
  • Prawo o odstąpieniu od umowy dotyczy tylko towaru nieużywanego i fabrycznie nowego bez sladów użytkowania w oryginalnym opakowaniu, wraz z dowodem zakupu.

Szczegółowe informacje na temat odstąpienia od umowy znajdziesz w naszym Regulaminie sprzedaży.


Reklamacje


W przypadku gdy zakupiony u nas towar okaże się wadliwy, masz prawo reklamować go w oparciu o rękojmię. Reklamację najlepiej złożyć na adres e-mail: biuro@hulajnogawyczynowa.pl lub drogą pocztową na adres Parkosz 94, 39-220 Pilzno.

Jeśli nie jesteś konsumentem, odpowiadamy wobec Ciebie tylko do wysokości złożonego przez Ciebie zamówienia, w ciągu roku od wydania towaru. Poniższe postanowienia mają zastosowanie do konsumentów.

Reklamowany towar należy wysłać na adres: Parkosz 94, 39-220 Pilzno
W związku z wadą możesz żądać:

  • wymiany rzeczy na wolną od wad,   
  • usunięcia wady,

lub złożyć oświadczenie o:

  • obniżeniu ceny,
  • odstąpieniu od umowy – w przypadku wady istotnej.


Odpowiadamy względem Ciebie za wady stwierdzone przed upływem dwóch lat od dnia wydania rzeczy.

Co do zasady reklamację możesz zgłosić w ciągu roku od zauważenia wady, ale czas na złożenie reklamacji nie może się zakończyć przed upływem okresu odpowiedzialności sprzedawcy.

Rozpatrzenie Twojej reklamacji (ustosunkowanie się do niej) nastąpi w ciągu 14 dni od daty otrzymania przez nas Twojego zgłoszenia reklamacyjnego.

Pozostałe warunki Reklamacji:

  1. Reklamacji
    1. Gwarancji nie podlegają Łożyska.
    2. Zużycie się materiału/produktu nie podlega prawu do reklamacji.
    3. Marka Ethic udziela 6 miesięcznej gwarancji na podesty oraz wyłącza osie z gwarancji.
    4. Marka Blunt udziela 1-dno miesięcznej gwarancji na kierownice aluminiowe oraz 6-cio miesięcznej na kierownice stalowe, oraz 6-cio miesięcznej na całe hulajnogi.
    5. Marka Fuzion udziela 6-cio miesięcznej gwarancji na swoje hulajnogi.
    6. Marka Lucky udziela 6 miesięcznej gwarancji na kierownice.
    7. Wszystkie usterki, wady należy zgłaszać niezwłocznie po ich wykryciu i nie należy używać produktu po stwierdzeniu ich wystąpienia.
    8. Żywotność hulajnogi znacząco się skraca jeśli używa się jej w wilgotnych warunkach lub w miejscach gdzie jest piasek, błoto, skacze z wysokości i robi triki oraz nie dba się o jej dobry stan.
    9. Kupując hulajnogę w Pado masz 24 miesiące na reklamowanie produktu, jeśli pojawi się w nim defekt lub usterka. Zużycie się materiału/produktu nie podlega prawu do reklamacji. Klient jest zobowiązany do poinformowania Pado o wystąpieniu szkody najszybciej jak się da po jej wystąpieniu. Jeśli otrzymasz produkt, który od początku posiada wadę, skontaktuj się ze Pado i nie używaj produktu. Reklamowanie produktu oznacza, że w Twojej ocenie produkt posiada wadę, która jest nie do zaakceptowania i oczekujesz jej naprawy. Prawo do reklamacji zostaje utracone jeśli produkt posiada ślady nieodpowiedniego użycia, nie był używany, utrzymywany i konserwowany tak jak opisuje to instrukcja oraz przeszedł jakiekolwiek modyfikacje ( przemalowanie, nacięcia, cięcia ). Hulajnoga jest złożona z różnych metalowych części, które są ze sobą połączone, skręcone, ściśnięte, zespawane lub połączone za pomocą nasmarowanych specjalnie łożysk i sterów. Oznacza to, że hulajnoga jest wrażliwym mechanizmem. Wszystkie części wymagają odpowiedniego utrzymania i konserwacji. Tak jak w zwykłym rowerze. Wszystkie śruby, nakrętki i ster muszą być dokręcone przed użyciem. Za każdym razem. W razie wątpliwości prosimy zajrzeć do instrukcji producenta. Żywotność hulajnogi znacząco się skraca jeśli używa się jej w wilgotnych warunkach, w miejscach gdzie jest piasek, błoto, skacze z wysokości i robi triki oraz nie dba się o jej dobry stan. Nasza polityka 24-miesięcy na reklamację oznacza, że nie musisz się martwić o różne, indywidualne przepisy dotyczące gwarancji i reklamacji u poszczególnych producentów. Oznacza to po prostu, że w ciągu 24 miesięcy od zakupu możesz złożyć u nas reklamację. Jeśli chcesz u nas reklamować produkt, musisz wysłać nam co najmniej 4 zdjęcia produktu, które będą potrzebne do dokumentacji. W ten sposób przyspieszymy cały proces rozpatrywania reklamacji i zadecydujemy o kolejnych krokach. Dzięki temu nie musisz odsyłać nam uszkodzonego produktu. Pamiętaj, że potrzebujemy co najmniej 4 zdjęć, o dobrej ostrości.1 x Zdjęcie dowodu zakupu(paragon, faktura), który zawsze jest w opakowaniu z hulajnogą, 1 x Zdjęcie podestu od spodu, 1 x Zdjęcie całej hulajnogi od boku, 1-3 x Zdjęcie usterki, można na nich zaznaczyć o które miejsce dokładnie chodzi. Pamiętaj, że każda hulajnoga może się kiedyś popsuć, jej żywotność w 100% zależy od jej użytkowania i odpowiedniej konserwacji.


Więcej informacji na temat reklamacji znajdziesz w naszym Regulaminie sprzedaży.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl